loading...
Păcatul de a comanda un produs de la Teleshopping: Sute de telefoane la orice oră

Păcatul de a comanda un produs de la Teleshopping: Sute de telefoane la orice oră

Nu sunt adepta cumpărării de produse prezentate în programele de teleshopping. De fapt, am comandat în toată viața doar două produse, dar mi-a fost de-ajuns cât pentru două vieți.

Acum câteva luni, am cedat insistențelor mamei de a comanda un produs pentru casă de la teleshopping. Îl văzuse zi de zi la televizor și s-a convins ea, în mintea ei, că este bun pentru ceea ce are nevoie. Astfel că am căutat produsul pe net și am făcut imediat comanda. Produsul a venit în scurt timp, am achitat suma cerută și credeam că am scăpat de stres.

Însă am ajuns să constat că stresul de abia atunci începea. Produsul n-a dat rezultatele scontate, dar nu asta este problema. Acum zace aruncat undeva într-un sertar sau prin cămară, iar banii dați pe el i-am considerat după doar câteva zile de utilizare ca fiind pierduți.

Însă nu de aici pornește stresul, ci din faptul că sunt agasată zilnic cu telefoane de către cei de la Teleshopping. Odată cu comandarea acelui produs, am fost inclusă într-o bază de date, atât cu adresa de email cât și cu numărul de telefon. Că-mi vin zilnic email-uri de la ei cu diverse oferte nu ar fi o problemă. Bifez mesajul și apăs DELETE, simplu și repede, fără ca măcar să deschid mesajul. Este deja un lucru cu care m-am obișnuit, având în vedere că pe lângă aceste mesaje vin în căsuța de email zilnic alte zeci de oferte de la diverse companii de genul acesta.

Problema cea mare sunt telefoanele, zeci de telefoane pe care le primesc săptămânal. Nu contează că sunt zorii zilei, amiaza, sau seara, telefonul sună și ofertele răsună.

Ba că e vorba de nu știu ce plapumă sau saltea, ba de perne, ba de o tigaie magică ce prăjește nu știu cum, ba de diverse electrocasnice. Zi de zi, dimineață de dimineață, seară de seară, cei de la teleshopping mă agasează cu astfel de telefoane și oferte. Ba de la Dormeo, ba de la Delimano, ba de la Top-Shop, ba de la Mediashop.

Și de fiecare dată le zic că nu sunt interesată, să nu mă mai sune zilnic, că dacă sunt interesată de un produs îl voi comanda fără să mă frece ei la icre zilnic. La finalul anului trecut am solicitat chiar să fiu ștearsă din baza lor de date, am trimis un email în acest sens, iar mesajele s-au mai împuținat. Dar nu s-au oprit. Cu telefoanele, în schimb, o ținem în același ritm.

Azi, cu toată nesimțirea de care aș putea fi acuzată, am cerut iar să fiu ștearsă din baza lor de date. Asta pentru că m-am săturat până peste cap ca prima convorbire telefonică pe care o am dimineața să fie cu cei de la Teleshopping. Am fost asigurată că sunt ștearsă și din baza de date telefonică, însă, după câteva ore, un nou telefon vine să-mi prezinte o ofertă ”de nerefuzat” la nu știu ce saltea.

Băi, oameni buni! Înțelegeți o dată pentru totdeauna! Nu sunt interesată!

Când am comandat primul produs, am căutat online, am găsit produsul pe care-l doream și am făcut comanda. A doua oară am comandat în urma unei reclame la TV. Tot așa o să comand, DACĂ O SĂ VREAU orice alt produs de care voi fi interesată. Chiar nu e nevoie să scoateți oamenii din minți cu zeci de telefoane săptămânal pentru a prezenta ofertele voastre.

Așa am ajuns să urăsc tot ce înseamnă acest sistem de teleshopping, iar dacă mă va mai împinge vreodată păcatul să mai comand ceva, o să mă abțin, știind că urmează apoi acest stres continuu cu telefoane și oferte. Mai bine nu!

About The Author

Administrator Someșeanul.ro. Email: someseanul@yahoo.ro.

Alte știri

  • Doru Dascalu

    Irinucă tată, 🙂 nu prea eşti sociabilă şi nici chiar diplomată. 🙂 Acelaşi lucru păţesc şi eu. La orice ofertă, răspund încântat că deja am obiectul în cauză, fiindu-mi făcut cadou de vreo lună de zile, ba de nevastă, ba de soacră, ba de fată, ba de frate, ba de naşu, ba de vreun prieten, etc. Depinde de obiect. Sfatul meu, după câteva ţepe luate de la produse de la tv, am descoperit după aceea că ar fi fost mai ieftină ţeapa dacă dădeam un search pe “gogu” după acelaşi produs, să nu iei nimic de la tv. Şi am cumpărat produsele de la tv la fel cum atunci când merg la un iarmaroc, plătesc să arunc cu nişte mingi într-o grămadă de cutii ca să câştig ceva. Adică de ai bani de aruncat, poţi să comanzi on line.