Incompetența, o condiție de bază a firmelor de curierat. Astăzi, despre DPD Curier

Incompetența, o condiție de bază a firmelor de curierat. Astăzi, despre DPD Curier

Sunt sigură că toți ați avut partea voastră de probleme cu firmele de curierat din România. De fapt, nu cred că există persoană care să-și fi comandat ceva online și să nu se fi lovit de incompetența companiilor sau a curierilor.

Am avut și eu câteva episoade de genul de-a lungul timpului, situații aducătoare de nervi și stres, peste care, până la urmă, am trecut cu chiu cu vai.

Marți am comandat un produs pe internet, alegând să comand tocmai acel produs, deși era mai scump ca la alte magazine online, tocmai pentru că avea livrarea în maxim 48 de ore. Cei de la magazinul online chiar s-au ținut de cuvânt, iar miercuri produsul se afla deja în tranzit.

Joi, coletul meu ajunsese la centrul de livrare de la Cluj, iar vineri dimineața primesc SMS că pachetul va fi livrat în acea zi, până la ora 17.

sms dpd

Și am așteptat, și am stat, și am așteptat, însă curierul nu a mai apărut. După ora 17, am sunat la numărul de telefon al curierului care apărea în SMS. Nici vorbă! Telefonul era închis.

Am sunat apoi la centrala DPD, încercând să aflu ce s-a întâmplat cu coletul. Mi-au spus inițial că poate nu aveam numărul de telefon trecut în comandă, pe colet, și poate de aceea nu m-a găsit curierul. Păi cum nu avea numărul dacă pe telefon mi-au trimis SMS să mă înștiințeze că va fi livrat coletul? Mi-au dat apoi un număr de telefon al depozitului de la Dej. Bineînțeles, nici la acest număr nu răspundea nimeni.

Am intrat pe site-ul DPD la urmărirea comenzii, când, SURPRIZĂ!

”Incercare de livrare nereusita.

Destinatar nelocalizat, a fost lasata o notificare.”
Asta deși nu m-a căutat nimeni, toată ziua, nici pe telefon, nici la adresa de livrare. Ce să mai spunem de notificare? Unde? La cine? Nici vorbă de așa ceva. Probabil, fiind vineri, i-o fi fost lene curierului să mai cutreiere străzile, să livreze coletele, și a bifat, fără nicio reținere, că nu a localizat destinatarul. Îl doare pe el la bască de faptul că eu așteptam acel colet în ziua respectivă.
Am sunat din nou la centrala DPD, am explicat din nou situația penibilă, dar mi s-a spus să revin sâmbătă dimineața cu un telefon la depozitul de la Dej. M-am conformat, dar degeaba: la respectivul număr nu răspunde nimeni, la fel cum nu a răspuns nici vineri. Tot, așa, telefonul curierului era în continuare închis.
Ce urmează? Să aștept ziua de luni, când poate se vor îndura incompetenții de la DPD Curier să-mi livreze coletul care trebuia să ajungă vineri? Ce mai urmează? Să aștept concedierea curierului incompetent care-și face serviciul de mântuială, în scârbă totală față de interesele clienților. Ah! Și mai aștept un faliment cât mai grabnic al unei asemenea firme de curierat, în care incompetența pare să fie condiția de bază la angajare!

About The Author

Administrator Someșeanul.ro. Email: someseanul@yahoo.ro.

Related posts

  • Ali Manescu

    Am patit exact acelasi lucru, dar cu Urgent Cargus!